Thursday 15 December 2011

happy feet hahahha

dah lame aku xtulis blog nih...
xthu ape dah jadi....
hahahhaa

well mmg citer aku xde la sehebat org lain....
still aku nak citer....

isnin (12 disember 2011) just got a good news...
that sye terpilih utk hadir temuduga di UiTM bg second intake...
Alhamdulillah....... dengan ksbrn yg telah di sabari..hihihi
akhirnya dpt peluang interview....
jadi skg nih tgh bertungkus lumus buat drawing n prepare brg2 lain..
utk temuduga nanti........

bkn itu sahaja bnyk lg....
bende sebenarnya..................

adik2 ku EPI, Capik, Amir , Adam dah lepas dri SPM dan PMR......
moga dpt result yg cemerlang........
syg kamu semua......

gaji di smkbbss dah dpt...
so kne la byr duit PiBg blk.....
hahahhaa

skng tggu gaji di SMKSKI pola......


cuti nnt my mama paksa kitrng bwk die g Pulau Pangkor.....
jd kerahan tenaga ke pangkor.....
n pda mggu itu juga cikgu3 pergi jaln2 di perak juga...

aku harap dpt Idea yg lebih bnyk for isi blog ni supaya nampak menarik...
untuk dibaca kamu semua......................

saYANG sAmpAI sYURgA

2 comments:

fadzlina said...

lame ko x update blog... tggu jgak kabar org mesia... krem salamkat sume... kat c.wazir.. ustazah... k?? n good luck... aku doakan ko dpt tempat kt uitm nnt...

Arail-Masaki said...

okidoki....
study lok2...