Wednesday 16 February 2011

new new new and the waiting almost over..



alhamdulillah.....
syukur nikmat....

terima kasih kepada Abang Hakim... kerana mencantikkn blog saye..
dengan ini saye akan cube mengarang dengan lebih baik , lebih panjang
insyaallah kalau ade rezeki... ade keizinan Allah untuk mencurahkan idea
kepada saya untuk menulis blog ini....


Penantian Hampir Tamat...

akhir nya penentian yang di tunggu2 dan di debarkan akan tiba...
kerana keputusan STPM bg calon 2010 akan di Umum kan pada
21 februari 2011 iaitu hari Isnin.....

kepada rakan2 seperjuangan ku..
kite jumpe kat sekolah...
rindu mau ketemu sama kalian semua...

macam perasaan yang aku rase..
lepas ni aku akn melangkah ke alam siswa.. insyaallah...
aku penah bace sesuatu ayat..
"pandang lah potensi sesuatu kejadian itu untuk 20-50 tahun akan datang..
bukan untuk hari esok, lusa , atau tulat...."

jadi aku akn usaha untuk jadi yang terbaik dalam hati semua orang, iaitu
keluarga ku sendiri keluarga BBSS, keluarga PLKN, keluarga SKI... dan keluarga2 yang akan
menyusul untuk mnyertai keluarga besar ku....

insyaallah jika di izinkan Allah S.W.T.......
berkat Doa Laillahaillaulah, muhammad ya rasullullah.....

No comments: