Saturday 14 May 2011

GURU.............

13 MEI 2011.....................

7.30 pagi................


bermula la.. tugas aku sebagai seorang guru...................................

pagi2 tu mmg blur sgt2 sbb xtahu nk wat aper.....

dpt jadual tros masuk kelas 3A......
masuk sane dpt la mase dlm 20 minit tuk berkenalan ngn beberapa org dlm kelas tu......
n tanye2 la skit2 pasal ape yg dorng dah blaja sebelum ni......


pada jam 8.50 kelas 4C hurm...... ade yang ok ade yg mmg xleh nak cakap ape dah......
xyah uji minda... tengok muke dah tau... ******.................................

aku bg la sedikit tazkirah n.. suh dorang faham kn sjrah bab 5 dua subtopik pertama...
mggu depan dah ujian dah....
aduh.... dasat gile....
kalau xlulus budak2 n mampuih aku.....

lepas rehat kne g la kelas 3M(monyet)... mmg setimpal ngn nama.. budak2 nye pon same....
dri minit pertama sampai waktu abis dorng dengar la aku membebel....
walaupon aku tau dorng xkn dengar.......

tp sekurang2 nye aku berjaya bg dorng senyap buat 40 minit bersama aku...
ade 2 boy ni mmg aku akn terget je..... org yg bongkak.....
mmg la... aku akn attack ko je.......

pandai2 la korang tahan dgn mulut leser aku ni.............

minggu depan hari guru.......
aduh........ kne masuk mcm2 acara.. hahaha....

aku ngh blur ni......

No comments: