Wednesday 5 January 2011

DAH LAME AKU MANYEPI....


dah lame aku x tulis blog....
biase la banyak sgt bende nak kne wat sampai xde idea aku nak tulis,
2010 dah lepas.... zaman persekolahan pon dah tamat,
lepas ni memang dah xleh jadi pelajar sekolah lagi, xdapat pakai uniform sekolah lagi,
aku akn rindu waktu2 itu, segala pengalaman aku yang telah aku tempuhi,
aku harap segalanya akn baik2 sahaja, seperti kata2 PHANGSU WHANDU
(All is Well)...........................................................................
mungkin pada tahun 2011 ni aku akn cube masukkn cerita dan kisah2 hidup ku,
yang akan aku jalani....
kepada semua yang kenali aku iaitu keluarga ku, keluarga angkat ku, adik2, rakan2 , kakak2,
abang2, dan semua.. yang aku sayangi...
aku xminta banyak, cuma mahukan dorongan dan semangat sahaja...
kerana aku telah belajar tuk hidup di era yang moden ini adalah sukar hanya dengan usaha sendri,
usaha itu mestilah di bantu oleh usaha mereka yang ingin membantu...
segalanya nya akan jadi mudah....
k.. sayang sampai syurga...........................

No comments: